Is That Me Baby, Or Just a Brilliant Disguise?

Jahapp, då blev man dissad av Hemköp. Butikschefen hade visst sagt att han inte trodde jag skulle klara mig där efter första dagen. Trevligt.

 

Men arbetsintervjun idag verkade gå rätt bra. Ska bara skicka iväg en begäran om ett registerutrdag från polisen. Skulle mejla dom när jag väl fått det. Det verkade vara positiva till mina chanser att få börja, de frågade mer om mig och min personlighet än mina kvalifikationer och jobberfarenheter.

 

Jag har lyssnat en del på post-Born in the USA Springsteen de senaste dagarna. Kolla in "Brilliant Disguise". Grym låt.


Kommentarer
Postat av: Anonymousse

För vilket jobb var du på intervju idag?

Om du gör en lista med olika jobb du sökt och så får man en bra överblick!

(Och så kan du kirra ny design och byta namn till "Biggles tipsar om Bruce" i samma runda, awesome? Awesome!)

2011-05-04 @ 22:55:54
Postat av: The Boss

WINNING! (Got one gear: Go! EPIC WINNING!)



Jobbet var på Panaxia, but you've probably never heard of them...



2011-05-05 @ 12:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0