wooh wooh...wooh wooh...

Nu har jag fått slut på text som jag skrev medans Internet låg nere, så ingen mer copy-paste för mig! (helvete)

 

Donerade blod igår för sjätte gången. Kände mig hyfsat trött i morse, värre än vanligt, vilket är väl att vänta egentligen. Av nån anledning så märker jag inte av blodbristen förrän efter ett tag. Precis efter känns det som vanligt, ibland har jag nästan känt mig piggare än vanligt! Såvitt jag vet finns det ingen rimlig anledning till det, så jag kanske bara inbillar mig...

 

Sen på kvällen var jag hos Hugo. Har börjat dyka upp där ganska ofta numera. Vi sitter väl båda i samma båt, i många avseenden...inte helt nöjda med tillvaron, men försöker hålla humöret uppe...eller jag försöker iallafall.

 

På fredag blir det Volleyboll by night med scouterna. Vi i NoV (Nockeby Västerled) har beslutat oss för att gå dit, men inte spela...utan bara umgås, slappa, och dylikt, det vi är bäst på! (Det stod i inbjudan att det går bra att bara komma dit och göra just så). Jag tog kontakt med en arrangör och frågade lite mer utförligt om det, och han sa att vi iallafall kanske kunde vinna pris som lataste scoutlag, fast det är en position med hård konkurrens!

 

The Rolling Stones – Sympathy For The Devil

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0