Something in the Night...

Jag undrar hur ofta folk egentligen tar sig tiden att verkligen studera natthimlen?

 

Jag har gjort det ganska ofta den senaste tiden. Ibland när jag varit påväg hem en sen kväll stannar jag upp och verkligen tittar upp på stjärnorna. Igår kväll (natt) gick jag ut och tog en del foton från fotbollsplanen på den lokala skolan. Jag blev väl inte jättenöjd med resultaten...

 

Ska försöka igen nästa gång vi får en molnfri natt. Kanske redan i natt, vädret verkar lovande. Jag har läst på lite hur jag kan ta bättre bilder, och jag är väldigt sugen på att försöka igen!

 

Bruce Springsteen & The E Street Band – Something In The Night - 2010 Remastered Version

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0