New York City Serenade...

Imorse kom mina föräldrar hem från NYC. Farsan drog visst till jobbet direkt. Jobbigt läge.

Jag gick inte upp förrän vid tolv och mamma sov (tillsammans med katten) så jag träffade henne inte förrän sent på eftermiddagen. De har köpt en del coola kläder till mig där borta, och ett nytt headset. Nice :)

Drog till Arbetsförmedligen idag. Ren formalitet egentligen, men handledaren är trevlig. Sen drog jag och klippte mig. Hade bara tänkt boka en tid men de sa att det fanns en som hade tid just då, så jag slog till.

Blev väl ganska nöjd, även om jag inte är säker på att det är exakt det jag hade tänkt mig...


(Kanske dags att städa upp i bokhyllan förresten?)

 

Bruce Springsteen & The E Street Band – New York City Serenade

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0