I owe my soul to the company store...

Aah...snö....igen.

 

Hahaha, jag skrattade faktiskt när jag såt ut genom fönstret igår kväll. Nu är det så lite av det och det är så pass "varmt" så det kommer ju försvinna i ett nafs men den här vintern var allt lite skum.

 

Sökte drösvis med jobb igår via arbetsförmedlingens hemsida. Jag svalde också min stolthet och sökte ett jobb på Burger King...men mejlet ville inte komma fram! Jag fick ett automatiskt mejl som påstod att mejlet inte nådde destinationen. Jag försökte flera gånger, men samma sak hände igen och igen.

 

Jag ser det som ett tecken på att jag inte är ämnad att jobba med snabbmat...no complaints here!

 

(Kommer verkligen få äta upp det där om jag skulle börja jobba på nåt sånt ställe).

 

Tennessee Ernie Ford – Sixteen Tons (Digitally Remastered) Spelades i slutet av ett avsnitt av Mad Men...hade glömt den här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0