When I'm Out In The Steet, Woo Ooo Ooo Ooo Oooh, Pretty Girls, They All Pass Me By...

Det är ett riktigt sneaky väder vi har nu. Lurar oss att tro att vintern är påväg bort (och därmed: snöskottandet) genom att ge oss plusgrader i en vecka eller så, och sen: Boom! 10 minus! Decimeterdjupt snöfall! Lovely, lovely.

 

Jobbsökandet fortsätter, än så länge utan resultat. Men resultat är överskattat, säger vi.


Det nya, nyttiga jag har faktiskt gått ganska bra hitills. Gympasset i onsdags var HÅRT, men det kändes bra. Jag känner mig nästan starkare numera. Hah, as if...

 

Och nu är man ensam hemma med en katt i en helg. Anar jag fest i sikte? Nej, VERKLIGEN inte.  (no really).

 

På senaste tiden har jag börjat uppskatta lite mer poppiga låtar (av Bruce). Också Out In The Street från The River, som finns i två ruggigt bra versioner!

 

Bruce Springsteen & The E Street Band – Out In The Street

 

Bruce Springsteen & The E Street Band – Out In The Street - Live at Madison Square Garden

 

Mmm, jag gillar Spotify...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0