Turned around the corner, things got real' quiet real' fast, I walked into a...

Bruce Springsteen & The E Street Band – Tenth Avenue Freeze-Out - Live at Hammersmith Odeon Audio

 

Sure is freezing outside!

 

Arbetsförmedligen ringde idag, ska träffa dom igen på torsdag. Men vem vet, kanske har jag fått ett jobb innan dess?

 

Och kanske har man hittat Bin Laden i grannens källare?

 

Oh well...gymmade med Denise idag för första gången sen...innan jul iallafall. Trevligt värre, saknat den tösen.

 

Försöker komma på nåt att skriva men hjärnan är ganska död nu...

 

Har funderat på om jag inte bara ska skriva här när jag känner för det i framtiden...jag kommer fortfarande att skriva nån dag i veckan om inte annat (antagligen fredagar) men om jag en tisdag känner för att få ner nånting här, så gör jag det! Så blir det lite mer intressant för oss alla.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0