Baby Did A Bad Bad Thing....

Eller gjorde hon!?

 

Vad vet jag...

 

Var på tidernas tradigaste möte igår...för nån aktivitet med scouterna...det är inte alltid en dans på rosor ska ni veta, speciellt om man måste sitta i samma rum som en massa 50 plussare som babblar på om administrativa saker som jag inte visste att man behövde veta...yuck...

 

Nu har jag äntligen skrivit in mig på arbetsförmedlingen. Det var dessutom nyttigt för det gav mig en förevändning att gräva fram mina betyg, vilka jag inte riktigt hade koll på var de var nånstans. Arbetsförmedlarn (antar jag?) sa att det såg bra ut, alltihop, förutom att jag inte hade nån tidigare arbetserfarenhet...yeh...spot on my friend, spot on.

 

Jag har dessutom läst ut "Män Som Hatar Kvinnor." Klart mer intressant än vad jag trodde den skulle vara. Men nu söker jag nåt annat att läsa. Nej, nåt annat förutom Moment-22....tänkte faktiskt ta och låna "Ringaren I Notre Dame" nån dag, den är ju lagom gammal och känd. Man ska väl läsa den nån gång...för att sedan rata Disneyfilmen för sina brister! :P

 

Chris Isaak – Baby Did A Bad Bad Thing Mörkt sound, grym låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0