Don't worry....about a thing...

Av en ren slump såg jag låttiteln "Three Little Birds" skrivet i en forumtråd på Internet, och kom plötsligt på att det var groteskt länge sen jag lyssnat på Bob Marley. Frågade mina föräldrar hur många skivor de har, och de sa en 4-5 st. Jag frågade hur många som var värda att lyssna på och de sa "allihopa". Så jag grävde fram de skivor jag kunde hitta och yeah, Marley är fanimig inte så dålig. Tycker speciellt om liveskivan från 1975. Eller konserten är från -75 iallafall.

 

Skönt lunk i hans låtar, ingen stress, allt är laid back...

 

Bob Marley – Three Little Birds

 

P.S

 

Martin, tagga till för faen! Storbröllop imorrn, och du är ju för fan i London! Jag förväntar mig att se dig längst fram bland åskådarna!

 

Eller ja, jag förväntar mig kunna se dig där, om jag faktiskt såg på det hela... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0