You Can't Always Get What You Want...

En mycket händelserik vecka.

 

Jag hade egentligen tänkt ha ett långt utförligt inlägg om mina sansade tankar angående den politiska situationen (det politiska kaoset funkar också) men med tiden så förvandlades min politiska iver till en gigantisk hög med ångest som gör att jag känner mig oförmögen att lägga ner tid att skriva speciellt om det. Känns nästan som att jag bara vill gå under jorden fram till den 21 september 2014. Men samtidigt känner jag att jag absolut inte kan göra något dylikt. Jag kan ju bara inte blunda för vad som händer i världen. Isch, just nu känner jag mig ganska urladdad. För den här veckan har vi lärt oss två saker:

1. Man löser inga problem genom att ignorera dem. Det har jag sagt länge men vissa har visst inte tänkt i dom banorna.

2. Alla röster räknas. Det är lätt att ta för givet att en röst mer eller mindre inte spelar nån större roll. Tydligen är detta fel.

 

Förutom det har jag för första gången fotograferat med det direkta syftet att tjäna pengar på det. Får la hoppas att man hittar några foton som är bra nog...


Veckan låt är otvivelaktigt The Rolling Stones – Pass The Wine (Sophia Loren)

 

Otroligt skönt groove.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG!! KOLLA PÅ DEN HÄR BLOGGEN!!!!:O http://thoia.blogg.se/ !!!

2010-09-24 @ 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0