Is it a gun? Is it a knife? Is it a wallet? This is your life.

Wow, glömde nästan bort! Fy mig!

 

Har lite småbråttom atm, ska till stan och ta en öl eller två (en låter mer troligt).

 

Har haft föreläsning med min egna grupp på SU nu. Den verkar trevlig om något småtrist kanske. Men men, man får göra det bästa av situationen. Har träffat en del riktigt sköna typer från andra grupper, tur då att de allra flesta föreläsningar sker med alla grupper tillsammans!

 

Fått min första uppgift också. Ska göras pronto, vill inte sacka efter med en gång!

 

Ser fram emot måndag. Ännu en dag på SU. Verkligen som gjort för mig.

 

Få se nu...

 

Bruce Springsteen & The E Street Band – American Skin (41 Shots) - Live at Madison Square Garden

 

Ruggigt bra, men finns bara som liveversion. Fett värt ändå.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0