I Will

Ojojoj, det har varit väldigt dött här, eller hur?

 

Ja jag vet, jag har varit ganska dålig på att uppdatera. Men det ska bli ändring på det nu! Just det! Jag menar det! Jag ska faktiskt ta och göra en ripp-off från en viss naturare och se till att jag uppdaterar en gång om veckan, på en specifik veckodag dessutom! Denna dag ska bli....Fredag! Fast själva innehållet kan ju bli lite blandat^^

 

Men jag har väl en del att berätta om. Få se nu......

 

Tågluff! Lite kortare än väntat men that's life...Kan iallafall bocka av Berlin, Prag, Budapest, Wien, Innsbruck, München och Frankfurt som städer jag inte varit i tidigare.

 

Sen var man hemma ett tag. Har börjat scouterna igen. Blivit ledare! Yay! Ansvar....naaiij....

 

Men! Det kanske största av allt! Jag har börjat på Universitetet! : D Två dagar och jag stormtrivs redan. de få som jag talat med än så länge är trevliga och charmiga, och jag har ännu inte träffat min "klass" i sin helhet, så det roligaste har nog inte skett än.

 

Och så har ju Toy Story 3 kommit på bio. En fantastiskt underbar film, som jag var tvungen att se en andra gång på vita duken. Jag kunde helt enkelt inte inte se den igen. Se den, om det inte redan är gjort!

 

Jaaa, det är väl veckans uppdatering då...kanske man skulle krydda till det med ett litet låtförslag? (jaja, jag vet, härmapa....)

 

tja, vi har ju "So Long", från Toy Story 3 Soundtrack: Randy Newman – So Long Galet fint :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0