Well if she wants to see me, You can tell her that I'm easily found...

Well jag såg just på "Blair Witch Project". Och då jag känner att jag måste skriva nåt här nu då det är fredag tänkte jag, hey, jag gör en lista:

 

De sämsta filmer jag kan påminna mig ha sett!

De kommer inte i nån speciell ordning, bara den som jag kommer på dom i.

 

1. Blair Witch project. Jag menar, really? This was it? Idiotiska personer som man inte tycker om, för de är ju så...dumma. Och beter sig inte som människor. Vem fan slänger bort en karta i skogen bara för att HAN inte kan läsa den. Så dumt att det är sorgligt. Resten av filmen då? lalala vi går runt i skogen, oooh nåt händer på natten. Jaha....? Jag förstår poängen i att inte berätta mycket för tittarn, det skapar intresse, men NÅT får man faktiskt visa på nåt sätt. Annars känns det bara som att man slösat bort sin tid. Det har jag iallafall...

 

2. Kill Bill v.1 Alltså. Nej. Den är inte bra. Inte nånstans. "oooh dom slåss jättecoolt". Men....och? Det gör inte en bra film. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det men jag avskyr den här filmen av nån anledning. Den är bara så...obehaglig, inte i den vanliga benämningen, jag menar att jag känner obehag av att se den, just för att den är dålig. Men inte värre än...

 

3. Kill Bill v.2 Seriöst en urusel film. Se ovan, fast värre än så.

 

4. Hostel. Såg bara bitar av den, men det räckte. Ingen logik, ingen känsla, ingen finess. Ingenting värt min tid. Skäms!

 

5. Twilight. Ja, jag HAR sett den (tack för det Malin...) Han: tönt (och jag ser INTE ut som honom) Hon: Bara....konstig, och behandlar andra som skit. Ändå är hon populär? Vad är moralen? Är man snygg spelar det ingen roll hur du är som person, du kommer alltid vara omringad av vänner. Jeez...

 

Öh, allt jag kom på nu. Och nu är det tekniskt sett lördag redan. Perkele.

 

Låten idag får bli Bruce Springsteen & The E Street Band – Darkness On The Edge Of Town


Kommentarer
Postat av: Anonym

På min blogg kan du just nu vara med och tävla om ett par snygga örhängen, kika gärna in och anmäl dig! :)



Är du inte intresserad så ber jag om ursäkt!

2010-11-01 @ 19:03:07
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0