Her brains they rattle and her bones they shake, Whoah, she's an angel from the Innerlake!

Jaa det blev ju inte mycket pluggande av den här dagen...

 

MEN!

 

Jag drog till frisören (inte helt spontant kanske, hade ju bokat tid) och fick ordning på min förfärliga frisyr en gång för alla...eller ja, en gång tills jag kommer att hata den nya. Känner jag mig rätt så lär inte det ta så lång tid. Väldans vad fåfäng jag kan vara då...

 

Så har man frysit lite. För snön har kommit, och försvunnit....men kylan den består. Speciellt på mitt rum. Trevligt trevligt.

 

Har också återigen börjat läsa Don Rosa serier. Don Rosa är en serietecknare som tecknade mest Kalle Anka serier. Men bra sådana! Har flera samlingsalbum med honom, och de är alla mycket bra. Framförallt roliga. Barnserier har en tendens att bli lite för mycket moralkakor över dom, men Rosa har faktiskt humor...ibland hittar man t.o.m. subtila sex-skämt (väldigt subtila). But still!

 

(Ja jag pratar om Kalle Anka serier...uhm, ja, jag är singel, hur visste du det?)

 

Bruce Springsteen & The E Street Band – Thundercrack (awesomeness commences at 3:00ish.


Kommentarer
Postat av: Vanda

Jag har flera inbundna Don Rosa-album, jag brukar gå till serieantikvariat för att slå runt i Fantomentidningar och jag är inte singel. Bähähä!

2010-10-24 @ 17:33:38
Postat av: The Boss

Men du är tjej. Är man tjej och så cool så är man såklart inte singel!

2010-10-25 @ 01:46:37
Postat av: Ellen

Finns ingen bättre Kalle Anka-tecknare än Don Rosa. Så är det bara. :)

Han har gjort så många roliga och vackra serier. Skulle vilja ha alla...



Tänkte skriva att jag inte är singel... Men som tjej spelar det tydligen ingen roll. :P

Hur kommer det sig egentligen att en tjej kan läsa serier, vara fullständig Fantasy-nörd, spela alldeles för mycket World of Warcraft och ändå inte ses som en nörd?

2010-10-28 @ 15:08:10
URL: http://cascadeis.blogg.se/
Postat av: The Boss

Ses hon inte som en nörd? Det vet jag då inget om :P Kan vara att dessa saker du räknade upp kan vara ett extra plus när en tjej är intresserade av det, men ett minus när en kille är det >.>

2010-11-05 @ 00:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0