But now I'm back and I've got the strength of ten, So I got a message for you my friend...

Hade en moment of weakness igår kväll. Kände mig nere och less, men det försvann tydligen under natten. Bra bra.

 

Läsa läsa läsa och återigen läsa. Det är veckans tema. Oliver Twist läses inte ut av sig själv vettni. Men jag är på god väg! Ska nog klara av de 511 sidorna innan måndag.

 

Oj vad kul man kan ha på SU ibland. Workshop-föreläsningen igår eftermiddag blev lite skruvad mot slutet. Blev att jag och en tjej (trooor hon hette Cecilia) skulle diskutera den kortkorta historien vi just läst. Blev mest...random kommentarer och skratt. Trevligt trevligt.

 

Bonden öppnar (äntligen) imorrn igen. Oavsett om jag får med mig nån eller inte, dit drar jag!

 

Det börjar bli ruggigt kallt nu. Halsduken trivs jag i, men ett par handskar skulle jag gärna haft också...vart försvinner alla mina kläder egentligen?!

 

Inget planerat ikväll, så om nån vill göra nåt...

 

Oh, här är låten:

 

Bruce Springsteen & The E Street Band – Lion's Den En riktig raritet, väldigt lätt att missa men väldigt glad och munter. Märkligt kort också. Klart värt att lyssna på om man vill höra nåt muntert!


Kommentarer
Postat av: Hannah/Anarkistbävern

Alltså... Jag typ. "Hmm... Jag känner igen den där texten..."

Och så är det Springsteen... Pappa och Hugo alltså...

2010-10-15 @ 19:45:30
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/
Postat av: The Boss

Oj, jisses, det är skills att känna igen den, faktiskt! Jag upptäckte låten först för nån vecka sen liksom!

2010-10-19 @ 22:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0