War! Children! It's just a shot away, it's just a shot away!

Ujujuj, nu blev man sen med bloggandet igen! Men kanske är det för det bättre? Kanske har man mer att skriva om? Svaret är nja.

 

Veckan var inte direkt jättespännande...hade ju inget plugg nån gång så jag jobbade två dagar istället. Inte världens roligaste jobb, men betalt får man ju...hoppas jag ^^

 

Sen en KTH pub i fredags. De är ju galna de där typerna...fast på ett ganska bra sätt.

 

Och så igår (lördag) blev det bio. Vilken film? .....

 

Harry Potter var bra, inte wunderbar, men bra. Det fanns en del märkliga scener som verkade lite krystade (speciellt om man frågar mitt sällskap för kvällen) men i överlag tyckte jag om den. Fast nästa blir nog bättre. Det får vi väl se i sommar...

 

The Rolling Stones – Gimme Shelter

 

Güiro (som vanligen kallas för gurka) spelas i den här låten, lägger verkligen pricken över i:et. Grym låt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0