Little Rock and I'm fit to top, AAAAAAAAAH, LET IT ROCK!

Fredag! Yay! En vecka kvar till tenta. Mindre yay. Kommer jag klara det? Troligen inte. Kommer jag ge upp för det? Knappast.

 

Nu jävlar ska jag plugga som aldrig förr! Eller ja, med nu menar jag alltså innan fredag...vilket får bli...på måndag. Typ. Satan, fan också, denna tenta kommer ta livet av mig. Hej omtenta?

 

Men ikväll är det fest! Faktiskt, jag ska på fest, believe it or not. Hyfsat ovanligt. Men det passar väl en sån ovanlig kuf som jag!

 

Dagens låt! The Rolling Stones – Rip This Joint

 

Rip this joint, gonna rip yours too,
Some brand new steps and some weight to lose.
Gonna roll this joint, gonna get down low,
Round and round and round we'll go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0