Discombobulate....

Jaa det var ju ett tag sen man uppdatera^^

 

Jag berättade om min tågluff? Lägger nog ner det ett tag. Orkar inte riktigt. Och folk bryr ju sig ändå inte.

 

Har köpt soundtracket till "Sherlock Holmes". Vill se den igen, jag tyckte tamigfan om den. Och musiken är inte att leka med! Sönderslagna pianon och hela köret!

 

Skolan hopar sig över mig, kommer jag klara det?

 

Nej. Moving on.

 

Vet ni varför Bruce Springsteen är en av världens bästa låtskrivare?

 

Han kan sjunga det här:

 

"Sprung from cages out on highway 9, chrome wheeled, fuel injected, and steppin' out over the line!"

 

Och få det låta som bättre än vad som helst som skapats de senaste 40 åren.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0