In The Darkness On The Edge Of Town....

Eller tja, det blir ju inte vidare mörkt numera, eller hur? Vid midsommar och allt, det är ganska ljust?


Men det är en bra låt.


Och en jävulskt bra skiva. 4 av mina nuvarande favoritlåtar kommer från den här skivan. Inte alls dålig statistik på en skiva med 10 låtar totalt! Lite irriterad över att det tog sån tid innan jag faktiskt skaffade den. Men jaja, nu har jag den iallafall, och det är det som räknas.

 

Sommar sommar sommar....och lov! Sommar+lov=sommarlov. Vilket jag har just nu. Utspring den 2 juni, (länge sen nu känns det som!) och sen dess har det blivit slöande, ätande, drickande, festande och fotande! Tänkte dra ut och fota lite nu ikväll faktiskt! Man måste ju träna liksom? Det är ruggigt kul faktiskt, när man väl kommer igång.

 

Funtar på att tågluffa i sommar också. Får la hoppas det blir av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0