Memories Can Wheigh You Down

Ja de kan verkligen tynga dig. Minnen alltså. Nu har jag inget speciellt i tankarna, det här är titeln till ett spår från Up! Soundtrack. Ett mycket bra soundtrack till en mycket bra film. Har ni inte sett den? Då får ni skylla er själva. Eller bara gå och se den nån gång.

 

Förkyld är jag. Jepp, så är det. Inte megaroligt, meeeen det känns lite bättre än tidigare. (Inte megaroligt att läsa det här heller kan jag tänka mig men....)

 

Minnen har jag gått om. Nån gång ska jag gräva fram nåt som är värt att berätta.

 

Östra Real imorrn igen. IGEN people! When will we get enough? Efter morgondagen kanske, ska inte dit nån mer gång vad jag vet. Ska knappast säga mycket imorrn heller. Jag sitter på ett VG fick jag höra idag. Och det blir mycket svårt att höja mig, tydligen. Men men, VG bättre än IG, eller hur?

 

Nu har jag glömt vad jag ska skriva. Vilket bra minne jag har. Höhö. He.

 

Eller jooo, jag har kollat in mer på sånt här med fotografi. Tror nästan att det är det jag ska koncentrera mig på i framtiden. Och jobb i allmänhet då, jag sökte lite igår, får se hur det går.

 

Återkommer inom kort (en vecka eller så?) med nåt läsvärt!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0