All You Need Is Love

Det känns som ett budskap som alla världens länder borde lyssna till. För endast kärlek kan ju ta bort de kärnvapen som finns runt om i världen? Va? VA?

 

Kanske inte...

 

Well FN-spelen är i mångt och mycket över. Tyckte jag klarade mig ganska bra. När jag sen talade med Rickard Wallberg fick jag veta att detta faktiskt var fallet, och att jag ligger mellan VG+/MVG. Mycket trevligt. Han motiverade med att jag inte talade riktigt så mycket som jag borde ha gjort, men att det jag sa var sakligt, väl formulerat och intelligent. Mycket bra indeed!

Meeen, så har vi kvar generalförsamlingen. Kanske en sista chans att höja betyget? Jag är ganska nöjd, men om jag kommer på nåt att säga så är det klart man tar chansen! FN-spelen var intressant, lagom tråkigt ibland, men lagom spännande annars. En liten känsla av saknad finns onekligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0