My sweet Jenny, I'm sinkin' down...

...för snön den bara faller. Det betyder mer skottande för min del...

 

Skolan drog iväg på skidresa, och kvar står jag, alldeles ensam...hahah, jag valde det själv, jag klarar mig allt:P Det blir mer tid till plugg, ledig imorrn^^

 

Och igår, mina damer och herrar, gick undertecknad ett stort steg i rätt riktning, då jag lärde mig att knäppa med fingrarna ordentligt för första gången! Detta är inte ett skämt! (tyvärr.....)

 

On a less brighter note...

 

Mormor har nu till slut flyttat till ett ålderdomshem, där hon, sannolikt, får bo i resten av sitt liv. Vad det blev av hennes katt Busan vet jag inte. Mamma, (som btw. är sjukskriven p.g.a. utbränning/depression) säger att hon inte orkar ringa för att kolla. Inte vidare trevligt den här historien. Speciellt som det blir svårare att besöka henne i framtiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0