It's All Good.

Familjen Rönn har numera en till familjemedlem i katten Märta-Louise. Ett dumt namn till en katt kan tyckas, men mina föräldrar är ovekliga, katten ska heta så.

 

Hon är liten och rädd, 12 veckor gammal, men har redan börjat vänja sig vid huset, hon krälar omkring i vardagsrummet och undersöker alla vrår för att se om det finns nåt spännande att se på.

 

Mamma är mycket glad och katten verkar redan fäst vid henne, det här var ett mycket bra initiativ.

 

Hade över Annika o Malin igår. Det var trevligt (för mig iallafall). Kändes kanske inte som den perfekta filmkvällen men det kunde ju gått värre (det kan alltid gå värre...)


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack :)



Har skrivit ett inlägg om yrke och lön. Jag tycker att man inte ska välja ett yrke pga lönen. Men vad säger du? Läs inlägget och kommentera, vill gärna höra din åsikt om det :)

2010-02-13 @ 14:34:49
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Hannah/Anarkistbävern

...Alltså, nej? Jag vill också ha en katt som heter så! >:

2010-02-13 @ 20:44:28
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0