Still My Guitar Gently Weeps

Det var ett tag sen.

 

Det har hänt en del kanske man kan säga, vissa av det lite för personligt för att ta här.

Annars så...

Har jag börjat läsa Bibeln t.ex. Lite udda kanske, men jag har velat i flera år, för att se vad det hela handlar om. Vad det är som miljontals människor följer livet ut. Jag är alltså INTE kristen plötsligt, men jag har ett enormt intresse för religiösa artifakter/skrifter och historia.

 

Annars ska jag läsa Kallocain. Jahapp........


Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad du är duktig! JAg tänker ständigt att jag ska läsa avancerade böcker men det blir aldrig av... Har funderat på Koranen i åratal (Bibeln är som kurslitteratur för tillfället så där har jag inget val).



Ett tips: Skippa moseböckerna så fort det börjar bli tråkigt. Jag minns inte vilka, men två av moseböckerna är bara regler, och jättetråkiga.

2009-10-02 @ 07:47:09
URL: http://cascadeis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0