In my head I keep a picture of a pretty little miss, Someday mister I'm gonna lead a better life than this!

Working on the Highway-Laying down my black top

Working on the Highway-All day long I don't stop

Working on the Highway-Blastin' through the bedrock

Working on the Highway-Working on the Highway!

 

Jag har sagt det förut, men jag återkommer alltid till detta faktum: Working on the Highway är kanske världens absolut bästa låt.

Den är inte mäktig, eller episk, eller udda, eller speciellt lång. Texten är simpel, inte det minsta poetisk, finns inga fantastiska solon med (insert intrument här).

Den bara är.

 

I vilket fall, nu har man väl börjat lite smått med projektarbetet. Har iallafall pratat med Janita om det. Hon radade upp en massa problem jag inte hade tänkt på. Great.

Så har jag mejlat en person och hoppas få svar om det, jaja, den som väntar på nåt gott...

 

Så torsdag imorrn. Det kommer nog bli kul, torsdagar är bra dagar, eller de kan bli bra:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0