Working on the highway all day long I don't stop

Working on the Highway kan vara en av de bästa låtar som någonsin gjorts. Lätt att missa, svår att inte älska. Bruce i glad och munter toppform. Och snart ska jag se Bruce. Springsteen. Bruce Springsteen. The Man. The Myth. The Boss. Och vad det ska bli kul. Jag var vid stadion idag för att reka lite (alltså kolla in läget, så att jag hittar dit osv.) Ska ju köa hela söndagen tänkte jag, ingen big deal, har gjort det förut. Jag bara VET att det kommer bli tidernas konsert. Den sista av tre i Stockholm? It better be good.

 

Bara en spontan lista av låtar jag hoppas han ska spela:

Tenth-Avenue Freeze Out (ett måste egentligen, jag måste se den live innan jag (han) dör.)

4th of July, Asbury Park (Sandy)

Rosalita

Working on the Highway (ofcourse)

The Wrestler

Jungleland

Mary's Place (ofcourse)

Twist & Shout månne?

Kingdom of Days

My City of Ruins

Summertime Blues

She's the One

Waitin' on a Sunny Day

Glory Days

Eller ja....ni ser, listan bara fortsätter.


Weeee, jag är speedad. En cool grej hände idag, men jaja...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0