You should'a heard 'im just around midnight!

I give the impression of being bored, but I'm not really. I've just got an incredibly boring face.

Fina ord att inleda ett inlägg med. 

Lång dag idag. Klockan ringer 06:00 på en söndagmorgon. Det sjukaste var väl kanske att jag ville att den skulle göra det. Somnade om, vaknade 06:35. Skulle vara i Alvik 06:52. Did I make it? Well...no...jag gick till Alvik Strand istället. 

Kan påpeka nu att Bromma är en trevlig plats att gå igenom en tidig söndagsmorgon. Det är tomt och tyst, men samtidigt ljust. Detta förutsätter väl att det inte är på vinterhalvåret.

Tog tvärbanan till Trekanten (inte den sortens trekant, vilka det än är som tänker såna tankar, kan tänka mig ett antal individer...). Gick sedan till Vinterviken (eller "Winterviken" som vi såg på en skyylt på vägen, engelskt namn?). Kom sen till Spränggroparna. Ni vet, där Alfred Nobel testade sin nya uppfinning, känd under namnet Dynamit. Jag gillar Nobel. Han var smart. Och pacifist också.

Sen var vi där. Typ hela dagen. Som funktionärer för juniorscouter och deras scout-tävling-grej. Hade lite olika grejer i de tre sprängroparna som fanns där. Lagom kul när det regnade, lite mindre obehagligt när det var sol. Kalla/Ljumma korvar till lunch. Jag rekommenderar läsarna att se till att värma korven ordentligt innan förtäring. Smaken blir bättre då. (Tro mig).

 

Kom hem igen runt 16:00. Just ätit Pizza till middag. Pizza gott. Me like. Alot.

Kvällen är inte slut, men jag är snart det. Wow...lång dag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0