Sun King

Tre saker jag just kom på:

 

1. Det är grymt varmt på mitt rum, och det är det alltid när det har varit såhär varmt ute som idag. En kall fläktande bris, please?

2. Det finns alldeles för undermålig information hur man ska aktivera ett nytt bankkort. Jag försöker och försöker, men lyckas aldrig få den där kvinnliga telefonsvararrösten att förstå att jag gör som det står att jag ska göra...

3. Den internationella handduksdagen tycks ha gått förbi den stora majoritetens uppmärksamhet.


Kommentarer
Postat av: Leffe

Det där med att aktivera bankkort är ett klart mysterium, jag försökte över internet och det tog sig.

Absolut smidigast är faktiskt att dra till ett bankkontor och få hjälp med skiten.

2009-05-25 @ 20:48:14
Postat av: Hasse

Det är visa ord du kommer med Leffe.

Det rekommenderas nog att du går till din bank om tar ett snack med de, det är lättare att få den hjälp du behöver när du själv är den som ställer frågorna.

2009-05-26 @ 17:29:40
Postat av: Leffe

"om tar ett snack med de"

Med all min respekt, möjligt att du syftar på "och tar ett snack med dom"?

2009-05-26 @ 21:24:24
Postat av: Mårten

Man märker ju klart och tydligen vad min käre kollega Hasse syftar på. Vad tjänar du då på att anmärka hans konstiga formulering?

Så länge hans budskap kommer fram så fyller den ju sin funktion?

2009-05-28 @ 20:39:26
Postat av: Leffe

Bla bjäbb bla blaaa bjäbb bla blabjäbbblablaa bla blaa blaa bjäbb bjäbb bjäbb...

2009-05-28 @ 23:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0