It's no better to be safe than sorry

Wow, vilken dag!

Vad kan man säga? Talangjakt helt enkelt. Hjälp vad kul det var. Man var ju lite orolig och nervös första gången (andra också ofcourse) men andra gången gick grymt mycket bättre än första. Småbarnen var mycket tystare, men överraskade med att sjunga med i refrängen. Lite småkul.

En snabb lunch efter genrepet. Gabriel uttryckte starkt en tro att vi skulle vinna solklart. Av någon anledning tvivlade jag. Oscar och Hugo, (möjligen Martin) var också väldigt positiva till den tanken, jag också antagligen, men samtidigt var jag nästan säker på att vi skulle bli besvikna, eller rättare sagt, att publiken skulle bli det. Jag hade fel.

Vi vann, och det kändes som vi gjorde det med råge. De andra var ju jätteduktiga, men man röstade fram oss, och jag hade helt fantastiskt roligt på scen. Jag kan bara tänka mig hur det såg ut för alla de andra.

Kan ju nämna att min lilla....öhm..."dans" där i slutet, var en ren improvisation, och, en överraskning för oss alla. De andra killarna i "bandet" frågade ut mig efteråt, och jag tänkte väl att det vore väl kul att jag kunde göra något totalt oväntat och urflippat.

 

Helt fantastisk dag. Tack grabbar för att jag fick vara med!


Kommentarer
Postat av: Malin

Dans?

Säg inte att du strippade?! :DD

Förstår nu varför ni vann xD

2009-05-28 @ 16:38:40
Postat av: Agaton Sax

Det skulle inte varit en talangjakt utan dig ;)

2009-05-28 @ 22:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0