Dreaming of You.

Nej, det är sant. Jag lyssnar faktiskt på The Coral. Den låten är, faktiskt, helt sanslöst bra. Det är väl så långt jag kan gå när det gäller "modern" musik. (Har ju redan några år på nacken).

Trummar vidare. Charlie's beats. Wow, han kan verkligen det här med bra trummor. Han spelar inga komplicerade saker egentligen, men han får till den där perfekta känslan, som man bara inte kan få till. Jag spelade exakt som man skulle i "Some Girls" idag under lektionen, ändå så fattas det nåt, som är helt omöjligt att definiera.

Jag har lite nostalgi nu, då jag ser på Star Wars från youtube. Växlar mellan de olika filmerna, ser på mina favoritscener. Jävlar vad bra de filmerna är. Musiken. Musiken är i särklass den bästa filmmusik som någonsin har spelats in. 

Folk runtomkring börjar blogga. Två väldigt speciella typer från min klass t.ex. You know what I mean...härliga grabbar, väntar mig mycket skratt!

Oj, Göteborg på Fredag. Begravning. Känner liksom....ingenting. Ingenting alls. Allt är normalt. Alltså är det inte normalt, eller?

 

Jaja...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0