Sittin', drinkin', superficially thinkin'.....

Upptäckte just att mitt nästa inlägg (d.v.s. det här) blir mitt nummer 50. Smått otroligt att bloggen överlevde såhär länge.

Idag fick man pröva på bas.....inte vidare enkelt, jag föredrar faktiskt trummor >.>

Imorrn har man utvecklingssamtal, ensam för första gången. Det blir nog kul, förutom alla dåliga nyheter man lär få höra om hur illa jag egentligen ligger till....jaja...

 

Och snö! Igen!? Jag trodde vi skulle slippa den nu. Visst, är väl fint och så, men den försvinner ju ändå om en 2-3 dagar, alltså kunde den lika gärna låtit bli att komma.

Lite irriterad på hotmail också, då jag varje dag får ett mail från nåt som kallas "Speeddate". Kan inte påminna mig om att jag besökt en hemsida med det namnet eller den sortens koppling...kan nästan slå vad om att det är nåt Facebook påhitt. Jag funderar faktiskt om jag inte ska ta bort Facebook helt, börjar kännas någorlunda meningslöst.

 

Nu ska....jag göra nåt annat. Vet inte vad, men nåt hittar jag väl på...


Kommentarer
Postat av: Karin

Ta inte bort facebook. :O

Är du go eller? :O :)

2009-03-11 @ 19:02:54
URL: http://bergmankarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0