I'm gonna take morfin and die...

Jag har så oväntat tråkigt...jag menar, jag känner mig mer rastlös än vanligt, jag sitter på mitt rum och kommer inte på en enda sak jag kan göra för att roa mig. En ledig måndag (som i alla lektioner inställda) kändes ju jättekul först, då man går upp runt 12, men sen då? Jag var i stan, kollade om studiebidraget hade dykt upp (vilket det INTE hade, ffs....) och sen, när jag kommer på att jag inte har nåt produktivt att göra, drar jag hem.

 

Och nu då?

Jag menar, jag funderar på att dra till stadsbiblioteket efter middagen...seriöst, då är det kanske inte så bra?

Jag är luspank (30 kronor på kortet), nervös, rastlös och överpigg, men samtidigt totalt fantasilös.  

Och sen blir det lov! Lov!!! Herregud, hur ska jag klara det? Även med pengar så kommer jag bara gå omkring och slå dank...

Och annars....tänkte ta Suez krisen som konflikt att skriva om i historian...tog ju en vecka att komma på det...men meh...

 

Hare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0