I just can't seem to drink you off my mind.

Som vissa redan vet (eftersom jag klagat högljutt över det) så har jag ont i käkens vänstra del. Det gör ont att gäspa, äta, eller helt enkelt öppna munnen stort. Jag har hört lite olika teorier, och tydligen så "bör" det gå över om ett tag. Ja vi får väl hoppas det^^

 

Äntligen helg. Jag har inte tyckt om den här veckan. Nästa vecka lär ju bli betydligt lugnare, då samhällsprovet blev uppskjutet och många lektioner blir inställda.

 

Mina föräldrar drar till USA utan mig, och stereon är sönder! Det som jag alltid ser fram emot när de åker bort kan jag inte utnyttja! Fördömt, är det minsta man kan säga...

 

Men det blir nog skönt ändå, speciellt som min syster lär tillbringa kvällarna på andra ställen, så jag får lite tid för mig själv. Kan ju vara skönt det också vettni^^

 

(Titeln är från en...heh...."låt"...jag dricker inget:P (Men glömmer gör jag i vilket fall inte).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0