Everybodys got a hungry heart..

...and my heart burns.

 

Eller nä, men jag har ont i bröstet för stunden (inget psykologiskt tjafs här, det gör verkligen ont).

 

Jag gjorde det jag hotade med förut, jag drog till stadsbiblioteket...efter kl. 18. Oh hjälp...

 

Det verkar som att en samling äldre människor samlas där ibland och umgås. Ja, varför inte, men på en plats som ska vara förhållandevist tyst...? (Dom hade cider o chips också!. Och plastmuggar...)

Tror jag bestämt mig för att skriva om Suez krisen. Nån som kände till den? Nån som är intresserad? Didn't think so...

 

Bwuh, och jag är nu nästan helt megapank. Bäst för dom (vilka det nu är som styr det hela) att studiebidraget kommer imorrn!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0