And he said one word to me, and that was "dead"

Samlingsveckan är över!

I överlag gick det bra. Genrepet gick okej, uppvisningen för småbarnen gick bra och showen för högstadiet/gymnasiet gick super! Jag tycks dessutom myntat ett nytt uttryck ("Jag dricker ju inte kaffe!"). Sen ägnade man helgen åt att sova....mycket. Och scouter såklart, fick lite belgiskt "fancy" choklad, som pris för en tävling jag hade glömt bort att jag deltagit i.

 

Ringde ett samtal i går kväll som jag hade skjutit upp ett tag. Skönt att man vågade ta tag i det till slut.

Händer ju inget annars...


Kommentarer
Postat av: Karin

Vem ringde du? :O

Inte mig iaf! :(

2009-03-10 @ 18:56:47
URL: http://bergmankarin.blogg.se/
Postat av: Olle

Nej inte dig, men vi kan gott ta ett samtal nån gång i veckan om du vill?:)

2009-03-10 @ 23:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0