Tonight in Jungleland

Vad är det att skriva om? Ingenting...

 

 

Jooo eeeh, förutom det att jag var på konsert igår. Springsteen. Så nu är min hunger mättad i ett tag, till er stora lättnad.

Men ja, det var sjukt bra. 

Han spelade inte den låt jag önskade mig (damn) MEN han spelade några sköna pärlor. En av mina all-time-favourites Working on the Highway knep en plats av de 29 låtarna, till kritikernas förtret. (Pressen hatar låten, jag älskar den. Men tidningarna vet ju ingenting...)

Och Johnny 99. Hade aldrig hört faktiskt. Kul låt, speciellt den där lokomotiv grejen, att publiken skulle "dra" i en tuta och låta som ett ånglok. WOOH WOOOOH!

Och Jungleland. Ja jävlar, Jungleland. Blev rädd först när jag såg de skulle spela den (han höll upp en skylt), för Clarence har ju haft bättre tider, men han satte fan solot. Underbart.

Ramrod var kalas.

American Land, en av världens bästa livelåtar, blev det ultimata testet för min hals. Jag klarade det, men det var inte lätt att orka hoppa (som man gjort en hel del tidigare, plus att benen redan var trötta efter allt köande) som en tok och ooa "Woooh ooh OOOH oh oh OOOOOOH OOOH" (eh ja, lite svårt att få ner i text men ni hajar nog...) 

Och eh ja.....

 

Twist & Shout.


"BRAKE STADIUMS, NOT ASSES!"

 

Ingen dum idé. Får se om några år, kanske Stadion fick sig sin dödsdom igår kväll? Alltid nåt att skryta om att man varit där.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0