It ain't me, it ain't me, I ain't no Fortunate Son, boy!

Så känns det iallafall. Hell, en vecka av sommarlovet borta, och det mesta av det regnade bort. Förkyld var (är) man också. Vilken jävla soppa.

Jaja, allt var ju inte dåligt...fick mig ju ett sommarlovskort hos SL (Mamma betalade). Hyfsat användbart, också kul att slippa betala själv. Tack mamma!

Den här världen....Stockholm iallafall...är alldeles för liten. Under loppet av några dagar har jag råkat springa in i flera personer som tydligen har någon form av koppling till en annan jag känner, men utan att jag visste om det. En av dem kom fram till mig vid nattbussen i onsdags, halvfull efter sitt studentfirande. Slutade med att vi gick (jepp, vi gick) från Sergel till Stora Mossen. lite otippat slut på kvällen (egentligen början på dagen, då jag kom hem kl. 05:00) men inte dåligt för det.

 

Idag var det soligt. Det betyder bara en sak:

Klippa gräs.

 

Jay.....

 

Jag måste verkligen göra något snart, annars får jag spader. Inte åker jag någonstans i sommar heller, här i Stockholm stannar jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0