I had a friend was a big baseball player,back in high school

GAAAAAAAH!

Igen så råkar man radera ett inlägg....

Från början....

 

>.<

 

Jag har köpt ett slagträ+baseboll.

Lite halvt otippat, antar jag.

Ja, vad kan jag säga? Jag upptäckte i fredags att brännboll är rätt kul. (Trots fuskande domare).

Så jag tänkte jag kunde träna lite, under sommaren.

Slår boll. Springer, tar upp boll, slår igen. Upprepa.

Får motion, och tränar armmusklerna. Känner redan hur de värker.

Visst är jag smart? Va? jaja.....

 

Det är varmt. Vääääldigt varmt. På mitt rum är det värre än så. Det kan vara en riktig pina här uppe ibland.

Och törstig är jag.

Och lite otålig. Vet inte varför.

Eller jo...

6 dagar kvar.

6.

Dagar.

Kvar.

Sen är det Bruce.

Tagga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0