You can't always get what you want....

Nånsin vaknat upp och blivit riktigt förbannad? Hände mig i morse (jaja, då jag vaknade, runt 10:00 alltså).


Hade en riktigt bra dröm, som sen visar sig vara just det, en dröm.

Naturligvis glömmer man alla detaljer bara efter några minuter, men i överlag var det väl att jag hade träffat den perfekta tjejen. Ingen som jag känner då, utan nån främling. (Å andra sidan har jag hört att man inte kan hitta på nya personer i drömmar, utan hjärnan plockar fram nån som man har sett nån gång men helt glömt bort/aldrig märkte så jag kanske har träffat henne?)

 

Whatever, jag bler riktigt sur, rätt skumt när man faktiskt inte märker att det är en dröm, fast det så uppenbart är det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0