Thundercrack

Vaknade av åska i morse. Hösgt ovanligt, första gången jag hört åska iår, var nästan på tiden.

Sen var jag ovanligt trött under dagen. Tog en tupplur i soffan en timme efter att jag gått upp. Eh?

Tittat till grannkatten också, jepp, jag är kattvakt.

För tillfället har jag hittat en ny favoritlåt: Backstreets, av (you guessed it) Bruce Springsteen. Jag har en ovana att spela partiet mellan 5:30-5:55 om och om igen. Jaja, jag...är högst konstig och onödig, MEN om ni lyssnar (sök på youtube: Backstreets, Born to Run så lär ni hitta låten) så kanske ni förstår...inte för att ni (d.v.s. alla jag känner som kan tänkas läsa den här bloggen) lyssnar på Bruce men whatever....)

 

Vill göra nåt...vill ut på krogen, nu när jag har pengar igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0