This little light of mine

Jaha, vad har jag gjort på senaste tiden?

Gått på bio, med Simon. Harry Potter. Jaja, den var bra... Pratade efteråt om att de skulle göra en extra HP film som bara visar hur kameran går fram och tillbaka igenom glas. Två timmar lång med extramaterial. Eh, ja, det är väl typiskt Simon antar jag. Han är i Norrland nu, själv drar jag upp i en vecka på fredag.

Hittade för ett tag sen ett program som kan konvertera ljudfiler-som-inte-är-mp3-filer till mp3-filer. Alltså har jag äntligen fått in mina bootlegs i Iphonen. Det är kul att lyssna till när man vill, och inte bara vid datorn.

Ska gå ner till grillen i Alvik med brorsan nu. Han har tjatat och tjatat så mamma gav med sig till slut


Blir nog ett till inlägg innan Norrland. Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0