Surprise, Surprise

Här är jag igen!

 

Sportlovet har börjat, och snart har väl halva gått också. Men det har inte varit helt fel.

 

Fredag: Sa väl halvt hej då till alla man känner. Hade lite intelligenta samtal under dan, bara akademiska personer på Högland^^ (lögn)...

Lördagskväll, ute med Hugo och hans kusiner. Var på sööööder, den "coola" stadsdelen, gillar stället skarpt. That's the place for me. 

Söndag... ugh....

Måndag: Stadsbiblioteket. Pluggade samhäll. (Läste mitt och andras arbeten). Först nu förstår jag hur DÅLIGT mitt var, massa stora luckor, inte roligt alls! 

Tisdag. Simon var här. Spelade dator...hohum....hohum...Såg på House!:D

 

Imorgon får vi väl se vad som händer...

 


Kommentarer
Postat av: NAdone

Looooov!!!:D Hemma från fjällen, kul att höra att det vart nice hemma, verkade som om alla skulle dra till skidställen jueh!

2009-02-26 @ 23:39:39
Postat av: Nadine

Looooov!!!:D Hemma från fjällen, kul att höra att det vart nice hemma, verkade som om alla skulle dra till skidställen jueh!

2009-02-26 @ 23:39:56
Postat av: Olle

Tja, inte jag, jag hatar skidor >.<

2009-02-27 @ 13:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0