Ob-La-Di, Ob-La-Da, life goes on bra!

En grå och kall söndag uppe i 08-land. Kan det bli mycket bättre? (svar: ja....)

Var ute på en vanlig dagspromenad. Gick längs Mälaren (hittade vad som en gång var en skoltidning från Äppelviksskolan) och drog sen till stan. Gjorde min vanliga promenadsrunda (Odenplan-Hötorget-Kungsträdgården-Drottninggatan-T-Centralen-tunnelbana hem). Fast idag drog jag längre än hem, åkte till Åkeshov (VARFÖR har de bara en nergång/uppgång längst bak på perrongen!!?? >.<). För vi i NOV gör alltid scoutiga saker, och på dagens schema hade vi Bowling! Det gick bra förutom att jag kom sist och Simon typ först...som vanligt...den killen har mer flyt än...ett trögflytande ämne? bah, glöm det...

 

Och livet går väl inte egentligen sådär jättebra, men jag gillar låten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0