Kingdom of Days

Den sämst uppdaterade bloggen någonsin....?

 

Jag mår oförskämt bra för stunden. Var i USA en vecka, kom hem i liv, jag blev inte yxmördad etc. Ekonomin tär hårt på jänkarna dock, det märktes faktiskt, speciellt i NYC.

Köpt Springsteens nya skiva. Den är grym. Köpte en biljett till en av Sthlm konserterna också (7/6/09). Den dagen kommer jag vara upptagen, bara så ni vet:P Det kommer bli grymmare.

 

Halva skolan var iväg till Idre. Inte jag dock. Jag missade visst en del, men såvitt jag förstått så missade jag inget jag borde ha sett egentligen. Ingenting jag ville se iallfall.

 

Måste man väl sätta igång med skolan ordentligt igen då....great....och 031:orna har sportlov redan! Blähähä, vi kommer nog ikapp! >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0