I Drop the Needle and Pray

Håhå...idag drog jag in till stan. Gick från Odenplan till centrum, gjorde inget speciellt, bara gick...jag skänkte 20 spänn till Gazas barn (får man anta). Och, påvägen hem, vid Centralen, vem träffar jag om inte unge herr Lindmarker?

 

Det intressanta i detta är att det tycks som att varje gång jag drar till stan så träffar jag honom, på ett eller annat sätt. det spelar ingen roll när jag åker in eller ut, nånstans på vägen träffar jag honom. Han var inte ensam, hade unge herr Broman med sig. Det var inte igår jag såg honom!

 

Nu sitter jag på mitt rum, och jag är vrålhungrig...bäst för mig själv att det blir middag snart...

Och ikväll sitter jag nog här också, jag undrar om det skulle finnas någon som vill hålla mig sällskap? MSN, typ eller nåt?:) 

 

 

 

 

Trodde inte det, jaja, whatever. Jag får pimpla i mig godis hela kvällen istället:P

 

BTW, för själva titeln på det här inlägget, kolla här:

http://www.youtube.com/watch?v=QUnl7qwkyEM

 

Åh, förresten, i stan var det en massa typer som försökte sälja rosor till folk. Seriöst.... >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0