Had no idea what kinda shit was about to go down

Four in the mornin and they haul Rubin in

Take him to the hospital and they bring him upstairs

The wounded man looks up through his one dyin eye

Says, wha'd you bring him in here for? he ain't the guy!

 

Jaja, lovet går vidare. Igår var jag på Babasonic yet again. Fick dra dit ensam, men jag hade kul ändå. 

Det känns, för mig, som att folk på Söder är ganska mycket trevligare än andra. Jag satt där ensam, men hela tiden kom det folk som ville jag skulle hänga med dom istället.

 

Youll be doin society a favor

That sonofabitch is brave and gettin braver

We want to put his ass in stir

We want to pin this triple murder on him

He aint no gentleman jim.

Jag har bara en viss känsla att jag skulle få sitta ensam hela kvällen, om det hade varit nån annan stans, typ Stureplan kanske?

 

Jaja, jag träffade en trevlig finska och hennes kompisar. Hade i överlag en väldigt lyckad kväll. Nu sitter jag hemma och väntar på att studiebidraget ska komma nån gång...inte av någon speciell anledning, jag vill bara ha pengar!

 

Idag...ja...idag, hade vi möte om samlingen. Hemma hos mig, t.o.m. Zeke la sig i Johans knä, han blev lite förvånad, haha, den katten är skum ibland.

 

Men vi gjorde framsteg och kom fram till...ja, hehe, ni får se;)

 

How can the life of such a man

Be in the palm of some fools hand? 

To see him obviously framed

Couldnt help but make me feel ashamed to live in a land

Where justice is a game.

(de spelade Hurricane av Dylan igår, så då blev jag glad, därav den där onödiga texten...)



Kommentarer
Postat av: Karin

Åh. Berätta vad ni kom fram till! :)

2009-02-26 @ 17:29:17
URL: http://be
Postat av: Karin

Åh. Berätta vad ni kom fram till! :)

2009-02-26 @ 17:29:28
URL: http://bergmankarin.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh! Berätta vad ni kom fram till! :)

2009-02-26 @ 17:30:25
URL: http://bergmankarin.blogg.se/
Postat av: Karin

OJ! FASEN VAD MÅNGA DET BLEV :S Sorry!

2009-02-26 @ 17:30:49
URL: http://ber
Postat av: Olle

Jag kan inte berätta nu, det är en hemlis;) Men du kan få veta nästa vecka, efter fredag. (Eller MSN) ;)

2009-02-26 @ 18:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0