All You Need Is Love...

...to bring you down in life....

 

Jaja, skit samma, strunt i det nu.

 

Veckan var ganska rolig faktiskt. Moberg sa/gjorde lite roliga saker typ:

Härma Lees skratt (Asroligt)

Ge fingret åt Nadina:

-Lars, snusar du?

(Lars sträcker ut långfingret och slänger det i hennes ansikte med eftertryck)

Trevlig lärare, jag gillar honom fan.

 

Så drog jag ett omedvetet jättedåligt skämt här om dagen också. Bibliotekarien kom in i ett rum där jag satt med några andra. Med sig hade han en ny klocka.

-Den ska vi sätta upp på väggen, så snart har vi en klocka i skolan som faktiskt går helt rätt.

(Jag)- Det var på tiden. 

 

Sa ju att det var dåligt........

 

Igår Fredagen den 13. Kul kul, men bara jag vet VARFÖR det är otursdag! Moahaha....

 

Kan ju vara av samma anledning som jag hatar den här dagen, 14 Februari....(Jag är en nörd).

 

Jaja, om....12 timmar och 30 minuter är dagen slut....då är eländet över.

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ett riktigt GBG-skämt! ^^ Det var roligt XD

2009-02-14 @ 16:38:25
Postat av: Olle

Ja, och extra kul att jag sa det utan att tänka på det xD

2009-02-14 @ 16:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0