And so this is Xmas, I hope you have fun...

Först:

Göra reklam för sin blogg på andras bloggar? Why? What? Idiotiskt. Irriterande. Leave me alone! >.<

 

Anywhooo (för att citera UrkMurk...)

 

Julklappar är inköpta. Tack gode Zark att det är över...

 

Norrland imorrn. Ingen dator. Men Iphone. Sms, ringa, whatever, ni KAN få tag på mig, men sen måste ni ju ha en anledning också...

 

Kommer hem måndag (kväll, tyvärr). Ska visst vara 30 minus i Norrland. Låter ganska illa tbh, men å andra sidan, av nån anledning gillar jag att utsättas för "extremt" väder ibland, kul att prova på vad man står ut med. Men ta det lugnt, jag tar inte livet av mig.

 

Hej hopp.

 

Och God Jul, till er alla :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag tror det beror på var i Norrland... Vi har ca 10 minus i Umeå. (Det växlar ständigt.)

Men i Älvsbyn (där jag var för en vecka sedan) är det mellan 25 och 30 minus.

2009-12-23 @ 16:06:27
URL: http://cascadeis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0