Penny for your thoughts now, my boy Bill....

Jaha, upptäckte just att jag hade en vän mindre på Facebook, och jag blev inte informerad? Man tycker ju att om de sänder mejl angående vad fan som helst, så borde man få veta om någon tagit bort en som vän...

 

Iallafall...

 

Kvällen var spårad. Först hem till Martin, sen Hugo, sen nån krog i Vasastan, sen Hagaparken, sen häng där, sen full William med boll, sen hatt, sen full William med hatt, sen hemfärd (med full William).

 

Finns sämre sätt att tillbringa en kväll på!

 

Sen promenad hem till William med William/Martin. Sen promenad hem med Martin. Gick på spåren för att spara tid. Blev lite halvläskigt då tolvan kom trots att den slutat gå för dagen (var väl sista tåget påväg hem till stallet antar jag, det stod ej i trafik). Men lite rädd blev jag allt!

 

Så scoutläger på söndag. Pepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0