You know my name!

Jag har bytt namn på bloggen. Det är nog bara tillfälligt. Fast själva länknamnet blir detsamma. Well well.

 

Igår var det mega städning. Mina föräldrar sa att jag bara behövde dammsuga hela huset. Slutade med att jag fick ta loss taket på bilen, ta ur trädgårdsmöblerna, bära ner en gammal TV i garaget, plocka upp från golven, tömma bokhyllorna från pappas gamla tidningar/böcker, och sist men inte minst dammsuga huset. Som jag skulle. Nåja. Dom valde ju bara den finaste dagen på länge att storstäda, så varför klaga?

 

Fredagen var trevlig annars. Sovmorgon, slapp göra provet. Så kommer jag till skolan, och det visar sig att jag inte har nån annan lektion heller. Så ledig hela dagen. Hann inte träffa nån från klassen men men, det gör man ju sen ändå.

Drog då till stan. Träffade en viss person på söder och gick en långpromenad österut. Jag vill minnas att jag hade sett en del av platserna för länge sen (tänk låg-mellan stadiet). Men det var coolt att se så mycket av Sthlm som jag knappt visste fanns.

Jag (vi) gick mycket den dagen. Ända fram till Odenplan faktiskt. Men det var ju varmt ute också^^

 

Och så har vi ju påsklov nu. Börjar inte förrän på onsdag om en vecka! Mwahahaha! Men så har man ju plugg....plugg och...ja plugg.

Tänkte dra ut senare under veckan, man är ju inte pank längre. Hoppas jag kan få tag på nån att gå med då.

Slog mig just att det redan är april! Av nån anledning känns det alltid som att första halvan på året går jättefort medan andra halvan släpar sig fram. Om två månader är det Bruce! Om två månader måste jag ha fixat matten, HUR ska det gå till?!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vadå? Nämner inga namn här eller? B)

Och när det gäller matten så kan du höra med mig. Har inte haft matte på ett år och skulle mer än gärna värma upp mina matematikhjärnceller. :D

2009-04-07 @ 08:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0